Tuesday, April 15, 2014

Masih Mampu Bertahan

Assalamualaikum..selamat malam bloggers semua..just wanna share untuk lepaskan kerunsingan gitu..haha dah lame xmenaip aishhh kejang jari baq ang.. entah la sejak kenal mmg la rase bahagia rase happy nak berkepit je kan tapi sejak2 dye sakit hubungan dah xsemesra dulu..i know dye nak berubah tapi why not kita jalani hubungan cm biasa xperlu letakkan jurang..i means xperlulah nampak sgt perubahan tu..setiap org melakukan kesalahan tapi kenapa perlu letak jurang..boleh dikatakan setiap hari air mata nak mengalir semata2 demi hubungan kita.. org akan bercakap utk ape teruskan andai setiap masa menitikkan air mata tapi hati dah sayang.. mana lagi silap aku pon xtau dah..aku dah perbaiki..adakala awak ok adakala awk layan saya mcm kwn2 awak..letih saya nk pahami hati awak..ape perlu lagi yg saya kena buat untuk hubungan kita. dah mcm2 saya buat..sya korbankan masa sya demi awak..masa sakit awkk tapi awak xpernah nk hargai..bahagia kah kita kalo EGO menjadi keutamaan..saya xmmpu nak teruskan kalo ego yg menjadi keutamaan awak.. setiap hari sya hanya mampu berdoa agar terbuka hati dan mata awak nampak ape yg sedang berlaku dalam hubungan kita..setiap hari awakk air mata ni xpernah kering..hati ni runsing memikirkan ape yang berlaku antara kita..sya hanya mampu menipu perasaan saya..berpura2 bahagia tapi hakikatya sya terluka dengan sikap awak..sangat terluka..setiap hari doa saya xpernah berubah.. "Andai dia tercipta buat diriku satukanlah kami dengan ikatan yang halal.. tunjukkanlah kami ke jalan agar kami dapat membina masjid.." xpernah sekali berubah awakkk.. hanya Allah yang maha mengetahui ape yg saya rasa sekarang ni..saya hanya mampu berdoa berusaha dan tawakkal.. sekarang saya serahkan segalanya kepada Allah.. terlalu byk usaha yg saya lakukan namun saya xpernah putus asa semata2 demi awak sayng FAZ..